Klachten

Een klacht of probleem?

Wij maken er werk van!

 

Kdv de Maneblussertjes wil een goede service bieden. Dat geldt ook als ouders een klacht hebben. Het is van belang dat u het laat weten als u niet tevreden bent omdat dan aan een goede oplossing gewerkt kan worden. Bovendien leren wij van gegronde klachten.

 

Bij wie moet u zijn?

Voor een klacht over het reilen en zeilen op de opvang kunt u terecht bij de groepsleiding. Voor overige klachten kunt u terecht bij Cathalijne Dokman, de eigenaresse van de Maneblussertjes.

U kunt het beste altijd contact opnemen met de medewerker die direct te maken heeft met uw klacht. Een open en eerlijk gesprek maakt voor beide partijen duidelijk wat de klacht is en hoe die naar tevredenheid kan worden opgelost. Als u er met de medewerker niet uitkomt, kunt u contact opnemen met de directie.

 

In de praktijk is gebleken dat het snelst een oplossing wordt gevonden als u een gesprek aangaat met de betreffende medewerker. Maar u kunt uw klacht ook schriftelijk uiten. Schriftelijke klachten moeten altijd ter attentie van de directie worden geschreven.

Mocht het zo zijn dat we er desondanks nog niet samen uitkomen, dan kunt u altijd de de hulp inschakelen van het onafhankelijk klachtenbureau de Geschillencommissie. (www.geschillencommissie.nl)

Kleinschaligheid - Kwaliteit - Identiteit - Huiselijkheid

Chr. kinderdagverblijf de Maneblussertjes Molenwater 33, 4331 SC Middelburg Telefoon: 0118-436181 Onze openingstijden